نمایشگاه اپلیکیشن
نمایشگاه اپلیکیشن

نمایشگاه اپلیکیشن

نمایشگاه های فناوری و اپلیکیشن بستری سالم و حرفه ای را برای ایجاد رویداد های مختلف ایجاد کرده و نیز درس های خارق العاده ای را برای طالبان و مشتاقان این عرصه فراهم کرده است.

نمایشگاه اپلیکیشن

نمایشگاه اپلیکیشن هرساله شاهد حضور نوآوران صنعت تکنولوژی و فناوری بوده و به صورت 24 ساعته پذیرای تمامی علاقه مندان این حوزه می باشد. نمایشگاه های انلاین با نگاهی به آینده و چالش های حوزه های مختلف می توانند تاثیر بزرگی بر روی زندگی روزمره انسان ها گذاشته و زندگی آنها را به نحو احسن تغییر دهند. نمایشگاه های آنلاین امکان تعامل و برقراری صوتی،  تصویری و متنی را به بازدیدکنندگان خود می دهد.

نمایشگاه آنلاین، نمایشگاه های فناوری و اپلیکیشن

همکاری با نوآوران و پیشگامان برجسته و به روز دنیا و ایران و نیز برگزاری رقابتی سالم همه در سامانه نمایشگاه آنلاین ایران که با نام تجاری ایروکسپو همه ساله متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است امکان پذیر می باشد. این نمایشگاه بستری سالم و حرفه ای را برای ایجاد رویداد های مختلف ایجاد کرده و نیز درس های خارق العاده ای را برای طالبان و مشتاقان این عرصه فراهم کرده است.

متقاضیان این نمایشگاه می توانند به راحتی در فضای آنلاین و تحت وب با خدمات و محصولات شرکت های مختلف آشنا شده ویا خود به عنوان غرفه دار، بازدید کننده و یا خریدار به راحتی با ارائه کنندگان وبینار، کنگره و سمینار ها به صورت تصویری، صوتی و یا متنی ارتباط برقرار کنند. غرفه داران می توانند به راحتی نقد و بررسی های انجام شده از غرفه ها را مشاهده کنند. در نمایشگاه های انلاین نیاز به حضور فیزیکی بازدیدکنندگان نداشته در محل برگزاری نمایشگاه نداشته و امکان جمع آوری اطلاعات و بازدید سریع از غرفه ها برای آنها فراهم شده است

جایی که تکنولوژی تفاوت ایجاد می کند:

برای ورود به نمایشگاه آنلاین می توانید به راحتی از طریق مرورگرهای استاندارد اقدام کرده و از غرفه نمایشگاه های فناوری و اپلیکیشن به راحتی بازدید کنید. این نمایشگاه ها هیچ گونه هزینه ثبت نام برای بازدید کننده نداشته و متقاضیان به راحتی میتوانند با ورد با سامانه ایروکسپو و ثبت اطلاعات مورد نیاز از طریق حساب کاربری خود از تمامی غرفه های نمایشگاه های فناوری و اپلیکیشن بازدید کرده و به صورت مجازی تعامل داشته باشند.