بهترین نمایشگاه فناوری و اپلیکیشن در ایروکسپو

بزرگترین گردهمایی های فناوری و اپلیکیشن تحت بستر سامانه مجازی ایروکسپو امکان پذیر بوده و هرساله مخاطبان و بازدیدکنندگان را بدون در نظر گرفتن مرز مکانی، جذب کرده است.

بهترین نمایشگاه فناوری و اپلیکیشن در ایروکسپو

نمایشگاه های فناوری و اپلیکیشن در زمینه های مختلف کاری و نیز ارتقای سطح کیفی و علمی مناسبی را برای مخاطبان و نیز بازدیدکنندگان خود فراهم آورده است. ایجاد محیطی مناسب برای رقابتی سالم بر بستر شبکه و به صورت مجازی از اهداف این نمایشگاه ها می باشد. شرکت کنندگان می توانند در هر زمینه ای فناوری های خود را در معرض نمایش گذاشته و از مزایای انلاین بودن نمایشگاه ها بهره گیرند.

بزرگترین گردهمایی های فناوری و اپلیکیشن تحت بستر سامانه مجازی ایروکسپو امکان پذیر بوده و هرساله مخاطبان و بازدیدکنندگان را بدون در نظر گرفتن مرز مکانی، جذب کرده است. ایجاد فضایی کاملا امن و رایگان برای بازدیدکنندگان و نیز امکان مبادله نقد و بررسی با غرفه داران و فعالان این حوزه به صورت متن، تصویری و یا صوتی و ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان از اهداف این نمایشگاه های آنلاین می باشد. این سامانه که با نام تجاری ایروکسپو بستری پر سود و منفعت را برای ذینفعان صنعت فناوری فراهم کرده و موجب شده تا امکان تعامل غرفه دار و بازدید کننده بدون حضوری فیزیکی و با صرف کمترین زمان مهیا شود.

این سامانه بر بستر وب فعال بوده و بازدیدکنندگان به راحتی می توانند از طریق مرورگرهای استاندارد به این سامانه دسترسی داشته و با ثبت اطلاعات مورد نیاز از طریق پنل کاربری خود به تمام غرفه های دایر شده در نمایشگاه آنلاین، نمایشگاه های فناوری و اپلیکیشن دسترسی داشته و فناوری ارائه شده آنها را مشاهده و مورد نقد و بررسی قرار دهند.

رونق فناوری و احساس هرچه بیشتر آن در زندگی روزمره موجب شده تا فعالیت های گسترده ای در راستای برگزاری نمایشگاه آنلاین، نمایشگاه های فناوری و اپلیکیشن برگزار شود تا در آن غرفه داران بتوانند با افزایش نرخ بازدید کنندگان و نحوه تعامل انلاین و تسریع در دسترسی و معرفی محصولاتشان امکان مبادله و ارتقا کالای خود را داشته باشند. شرکت کنندگان به راحتی می توانند از نقد و بررسی بازدید کنندگان و نیز سطح ارائه شرکنندگان دیگر اطلاعات کسب کرده و با کمترین هزینه فناوری خود را به نمایش گذاشته و نیز کسب درامد داشته باشند. حوزه های حمایت و تبلیغات و نیز مطالعات یکپارچه بازاریابی از ویژگی های نمایشگاه های انلاین می باشد.