نمایشگاه جهادکالا
طرح ملی جهادکالا

چرا نمایشگاه جهادکالا با استقبال خوبی مواجه شد؟

نمایشگاه جهادکالا به صورت دائمی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد!

نمایشگاه جهادکالا به صورت دائمی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه هم به صورت فیزیکی هم به صورت آنلاین قابل خریداری می باشد و از طریق سامانه نمایشگاه آنلاین ایروکسپو قابل بازدید می باشد.

امکان خرید از سایت جهاد کالا یا محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران وجود دارد که قیمت محصولات ارائه شده در طرح جهاد کالا ارزان تر از سایر فروشگاه ها است و لازم به ذکر است که افراد می توانند با بازدید از سامانه ایروکسپو محصولات خود را انتخاب نموده و با مراجعه حضوری بدون اتلاف وقت مستقیم به محل مورد نظر رفته و محصولات خود را خریداری کند.

وام جهادکالا

 این نمایشگاه با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح ملی برای عرضه مستقیم لوازم خانگی به مصرف‌ کننده و حذف واسطه‌ها از بازار با عنوان جهاد کالا ایجاد شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند تسهیلات 100 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی با بازپرداخت حداکثر 36 ماهه دریافت کنند.

بانک‌ ها از طریق اعتبارسنجی این تسهیلات را پرداخت می‌ کنند که وجود یک ضامن کسر از حقوق الزامی بوده و خریداران می‌ توانند کل یا بخشی از مبلغ کالا را با سود 18 درصد بانکی تهیه کنند. در حال حاضر اولویت با دهک های مانند بازنشستگان و کارمندان است که مدت زمان و فرآیند اعتبار سنجی 10 روز است و انتظار می رود تا 48 ساعت کاهش یابد.

تاکنون ۸۰ تولیدکننده و ۵ بانک برای همکاری در آن اعلام آمادگی کرده‌اند و متقاضیان می‌توانند پس از ثبت ‌نام درسایت  www.tavankharid.ir  به‌عاملان فروش محصولات در سامانه جهاد کالا مرتبط شده و از این تسهیلات استفاده کنند. طبق اعلام سایت جهاد کالا، تسهیلات خرید جهیزیه زوج‌های جوان به ‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

بر این اساس نقدینگی حاصل از فروش کالا به طور مستقیم به خطوط تولید کارخانه‌ها باز می‌گردد تا تولیدکنندگان برای افزایش تولیدات خود قدرتمند شوند و همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک‌ها حمایت‌های اعتباری نیز این برای این طرح جذب شده‌است و به خریداران انواع لوازم خانگی تسهیلات داده می‌شود.

در این طرح وجه پرداخت شده به صورت مستقیم به تولیدکننده پرداخت و خریدار اقساط را به بانک پرداخت می‌کند تا تولیدکنندگان سرمایه در گردش لازم را داشته باشند. در این طرح خریدارن می‌توانند کل یا بخشی از مبلغ کالا را با سود ۱۸ درصد بانکی و باز پرداخت ۳ تا ۵ ساله خریداری کنند.

آقای شیری مدیر اجرایی نمایشگاه جهاد کالا با بیان اینکه مصرف‌کنندگان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق سامانه جهادکالا درخواست وام کرده و پس از واریز شدن تسهیلات اقدام به خرید کالا کنند، افزود: براساس برنامه زمان بندی شده، پس ازهفت روز از خرید، کالا را دریافت می‌کنند و هفت روز هم زمان دریافت خدمات پس از فروش و ضمانت تعویض کالا است.

شیری با بیان اینکه کالایی که از نمایشگاه و یا سامانه آنلاین خریداری می‌شود از نظر کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مطابق آنچه در بازار وجود دارد، در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد، گفت: شرط حضور صنایع مختلف در این نمایشگاه داشتن استاندارد و خدمات پس از فروش است و تنها خود تولیدکنندگان می‌توانند در این طرح حضور داشته باشند.

اگر به هر دلیلی در زمان تعیین شده کالا به دست مصرف‌کننده نرسید، با واحد پشتیبانی جهادکالا تماس می‌گیرند و در اسرع وقت به درخواست ایشان رسیدگی می‌شود.

همچنین سامانه نمایشگاه آنلاین ایروکسپو مجری بخش آنلاین نمایشگاه جهاد کالا بوده بازدید کنندگان میتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند و با غرفه داران در تماس باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 02128421401 تماس حاصل فرمائید.

دوره آموزشی لینکدین