دوره آموزشی لینکدین
دوره جامع و کاربردی لینکدین

آموزش لینکدین (Linkedin) مقدماتی تا پیشرفته

آموزش 0 تا 100 لینکدین توسط آکادمی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با نام تجاری آکادمیت برگزار میشود، این دوره با استاد مجرب جناب آقای نادر وهاب آقایی برگزار می شود و به تمامی سوالات شما پاسخ میدهد.

قدم گذاشتن در دنیا شبکه سازی حرفه ای و تخصصی ترین شبکه اجتماعی کار سختی نیست ولی باید یک نفر قدم به قدم این مسیر رو کنارت باشه تا بتونی هم خودت رو به بهترین شکل نشون بدی و هم بتونی به بهترین موقعیت های شغلی با داشتن یک پروفایل حرفه ای لینکدین دسترسی داشته باشی.

آموزش 0 تا 100 لینکدین یکی از کاربردی ترین پلتفرم هایی است که می تواند به ابزار خوبی برای کسب و کار شما بدل شود. تنها کافیست کمی نحوه کار کردن با آن را یاد بگیرید و با بخش های مختلفش آشنا شوید. 

لینکدین چیست

لینکدین در واقع یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که اساسا برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن ها طراحی شده است. با این حال، استفاده از لینکدین تنها به این موضوع محدود نمی شود و کاربران این شبکه اجتماعی می توانند از طریق آن، با افراد دیگری که در حوزه کاری خودشان فعالیت می کنند، آشنا می شوند و با آن ها ارتباط برقرار می کنند.

همچنین می توان از این سیستم برای پیدا کردن کار یا استخدام افراد نیز استفاده کرد. این موضوع چندان مسئله عجیبی نیست؛ کافیست سری به صفحات اشخاص یا شرکت های مختف بزنید تا از این مسئله با خبر شوید.

علاوه بر این، محدود به داشتن یک حساب کاربری نیستید و می توانید با در اختیار داشتن چند اکانت مختلف، استفاده های متعددی از لینکدین داشته باشید. کار کردن با این پلفترم نیز بسیار راحت تر از چیزیست که فکرش را می کنید.

برای شروع همانند فیسبوک یا هر شبکه اجتماعی دیگری می بایست دستی به ظاهر پروفایل خود بکشید و اطلاعات مناسبی از خود در آن درج کنید. پس از آن هم می بایست در دنیای بزرگی که توسط افراد مختلف شکل گرفته به دنبال افرادی بگردید که علایق مشترکی با آن ها دارید. در کنار این موضوع، لینکدین هم ارتباط با افراد مختلفی را به شما معرفی می کند که در ارتباط بودن با آن ها می تواند برای تان بسیار مفید باشد.

به همین منظور آکادمیت برگزار کننده دوره آموزشی لینکدین می باشد جهت ثبت نام با شماره 02126370192 یا به وب سایت ثبت نام دوره آموزشی لینکدین سر بزنید.