ExVo
ExVo

به دنیای جذاب ExVo خوش آمدید

ایروکسپو به‌عنوان سامانه نمایشگاهی آنلاین ایران در این مقاله، قصد معرفی تکنولوژی فوق‌العاده جذاب ExVo را دارد؛ تحولی که صنعت نمایشگاهی جهان را به‌سوی هر چی بیشتر دیجیتالی شدن خواهد برد.

به دنیای جذاب ExVo خوش آمدید

ExVo چیست؟ آیا تا به‌حال اسم این تکنولوژی به گوش شما خورده است؟ این تحول چه کمکی به توسعه صنعت نمایشگاهی جهان خواهد کرد؟
ایروکسپو به‌عنوان سامانه نمایشگاهی آنلاین ایران در این مقاله، قصد معرفی تکنولوژی فوق‌العاده جذاب ExVo را دارد؛ تحولی که صنعت نمایشگاهی جهان را به‌سوی هر چی بیشتر دیجیتالی شدن خواهد برد.


فناوری ExVo یک رویداد مجازی با شکل و شمایل تماس کنفرانسی است که می‌تواند جایگزین کاملی برای نمایشگاه‌های حضوری باشد بدین نحو که کاربران در پلتفرمی مجازی که مانند نمایشگاهی واقعی است قدم زده و با فعالان حاضر و غرفه‌داران از طریق اینترنت و از راه دور وارد گفت‌وگو و تعامل خواهند داشت.

ایده ایجاد این فناوری از سالیان قبل در ذهن کارآفرینان و فعالان صنعت نمایشگاهی شکل گرفت اما با شروع همه‌گیری کرونا، نیاز به وجود این تکنولوژی بیش از پیش احساس شد.

نحوه کار ExVo را بدانید

Allseated ExVo از ابتدا به‌عنوان یک موتور تعاملی طراحی شد تا یک تجربه شهودی و تقریبا نیمه واقعی را برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد. بنابراین فناوری ExVo  این امکان را به حاضرین نمایشگاه می‌دهد تا در یک محیط مجازی سه بعدی همه‌جانبه، امکان تعامل با یکدیگر را داشته و به داد و ستد بپردازند.
از مزیت‌های این تکنولوژی به نسبت تولیدات نسل‌های قبل، شبیه‌سازی قوی و امکانات مناسب است که سبب درگیر شدن کامل مخاطبان با این نرم‌افزار شده و تجربه شرکت در یک رویداد جذاب مجازی را به کاربر می‌دهد. جالب است بدانید که استفاده از این تکنولوژی به نمایشگاه محدود نشده و شامل کنفرانس‌ها و سایر رویدادهای حضوری مشابه نیز می‌شود.

ExVo به کنفرانس‌ها و رویدادها این اجازه را می‌دهد تا تعامل بی‌نظیری بین شرکت‌کنندگان مجازی، غرفه‌داران، سخنرانان و حامیان مالی داشته باشند. همچنین این تکنولوژی با ایجاد فضای رویداد مجازی واقعی، سطحی از هیجان را برای شرکت کنندگان فراهم می‌کند تا به گردش و کنجکاوی در این دنیای مجازی بپردازند و با هزینه بسیار کمتر و از راه دور، در نمایشگاه‌ها حضور یابند و کسب و کار خود را به بهترین نحو گسترش دهند.

محیط برنامه ExVo چگونه است؟

پیمایش در محیط ExVo از طریق یک آواتار انجام می‌گیرد که نشان‌دهنده موقعیت مکانی کاربر است. کاربر به همان صورت که در نمایشگاه فیزیکی امکان پیمایش در تمامی جهات را دارد، در محیط این تکنولوژی نیز می‌تواند آزادانه به حرکت و تعامل خود با افراد بپردازد.


یکی از نکات جالب توجه و مزایای ExVo به نسبت حضور فیزیکی، تعامل آسان و طبیعی بین شرکت‌کنندگان است؛ تعاملی که شاید در محیط حضوری فرصت ایجاد آن فراهم نشود.
همچنین امکان تعامل با غرفه‌داران، سخنرانان، حامیان مالی و سایر شرکت‌کنندگان در محیط کنفرانس نیز وجود خواهد داشت پس با ایجاد محتوای تعاملی و جذاب، به ‌راحتی این امکان را به مخاطبین خود بدهید تا با محصول یا نوع خدمت شما آشنا شوند.


ایروکسپو با ایجاد وبسایت قوی خود در زمینه نمایشگاهی، محیطی تقریبا با معنا و مفهوم ExVo به‌وجود آورده است؛ محیطی که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا کاتالوگ، تیزر تبلیغاتی و راه‌های ارتباطی خود را آپلود کرده و در ایجاد ارتباطی موثر با سایر کاربران، به‌صورت هدفمند بازاریابی کنید. از مزایای حضور در ایروکسپو صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات، زمان و نیروی کار است.


در پایان باید از مزایای محیط مجازی ExVo گفت که به حق امکانات مضاف بر حضور فیزیکی را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌کند، برخی از این آنان در زیر آمده‌اند:

  • شبکه‌سازی پویا
  • برنامه‌ریزی و حضور آسان در نمایشگاه
  • صرفه‌جویی در هزینه برای حضور در نمایشگاه دخلی و بالاخص بین‌المللی
  • بازگشت سرمایه برای غرفه‌داران و حامیان مالی با افزایش ثبت‌نام و مشارکت شرکت‌کنندگان
  • ایجاد فرصت‌های خلاقانه برای شرکت‌های کوچک و متوسط
  • استفاده آسان کاملا تعامل گرایانه
  • پشتیانی 24 ساعته برای چت زنده و حضور در کنفرانس‌ها

موارد گفته شده تنها بخشی از مزایای حضور در نمایشگاه با استفاده از تکنولوژی منحصر به‌فرد ExVo هستند، این مزایا برای کاربران ایرانی بسیار ارزشمندتر هستند زیرا مراحلی مانند هزینه‌های زمانی و مالی دریافت ویزا جهت حضور در نمایشگاه و یا کنفرانس و سمینارهای بین‌المللی را نیز از بین خواهند برد.
مقالات وبلاگ ایروکسپو راهنمای جامع و کامل شما برای استفاده از چنین تکنولوژی‌های در صنعت نمایشگاه خواهند بود پس با مراجعه روزانه به این بخش، از آخرین تکنولوژی‌های این صنعت محبوب و پر کاربرد مطلع شوید و از خواندن آنان لذت ببرید.