نمایشگاه آنلاین
گردشگری سلامت

ششمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی

ششمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی

ششمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی توسط مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در تاریخ 6 تا 8 آذر 1401 با حضور فعالان کشورهای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این کنگره برگزاری و بازدید از نمایشگاه، پنل های تخصصی، رویداد تی استارز، نشستهای تجاری و جلسات رو در رو با حضور استارتاپ ها و شرکت های مرتبط وجود دارد.

این رویداد پنل های تخصصی با محتوای متفاوت و حضور افراد از کشورهای مختلف را در با موضوعات تجهیزات پزشکی، اسپا و دهکده سلامت، گردشگری درمانی، طب سنتی را در برمیگیرد و کشورهایی همچون آذربایجان، افغانستان، ارمنستان، امارات، ازبکستان، ترکیه، تاجیکستان، ترکمنستان، سوریه، عمان، عراق، قطر، قرقیزستان، قزاقستان، مالزی، مجارستان، هند، صربستان، اوکراین و… اقدام حضور خواهند داشت.

این کنگره در دو بخش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و بخش مجازی آن از شروع نمایشگاه تا سه ماه در این پلتفرم باقی می ماند و سعی شده است تا در این نمایشگاه، تعاملات و همکاری گسترده‌ای بین فعالان تجاری حوزه سلامت کشور و سایر کشورها برقرار شود.

ایروکسپو؛ مجری برگزاری پخش آنلاین کنگره بین‌ المللی سلامت کشورهای اسلامی ، قصد دارد تا با استفاده موثر از پتانسیل‌های فضای مجازی، کمک شایانی به بهتر برگزار شدن این رویداد مهم دنیای گردشگری سلامت کرده و شرکت‌ کنندگان بیشماری را از طریق اینترنت به این رویداد متصل نماید.

در کنگره سال گذشته از بخش آنلاین این نمایشگاه استقبال خوبی شد همچنین با کسب تجارب سال گذشته قصد دارد تا در رویداد پیش رو با ایجاد تعاملات موثر و کاملا اجرایی خود، همکاری موثری را با تمام فعالان بخش خصوصی و تشکل‌های فعال در حوزه سلامت کشور داشته باشد.


سعی و تلاش مجریان این کنگره در این دوره، دعوت از تمامی کشورهایی تاثیرگذار در شکوفایی صنعت گردشگری سلامت و ایجاد بستر مناسب جهت همفکری و تعاملات تجاری است. خوشبختانه تا این لحظه استقابل خوبی از این کنگره توسط مهمانان خارجی شده است.


ایروکسپو با پخش زنده این کنگره از وبسایت خود، امکان حضور برای علاقه‌مندان را فراهم کرده است. این پوشش نمایشگاهی که برای اولین بار در این مقیاس صورت می‌ گیرد، با توجه به وجود شرایط خاص همه‌ گیری کرونا و نیز لزوم ایجاد بستر مجازی، صورت خواهد گرفت. امید می‌رود که با مشارکت بالای عمومی و نقش‌آفرینی تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی، توسعه روابط مالی و اقتصادی حوزه سلامت ایران با سایر کشورهای اسلامی، سرعت بیشتری گیرد.

از بخش های اصلی این کنگره:


 ششمین کنگره بین‌ المللی سلامت کشورهای اسلامی از بخش‌های جذاب و متنوع فراوانی تشکیل شده است.
بخش‌های اجرایی این کنگره به طور کلی به رویدادهای جانبی و نشست‌ های تجاری، پنل‌ های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی تقسیم شده‌اند.
رویدادهای جانبی و نشست‌های تجاری کنگره سلامت کشورهای اسلامی خود شامل قسمت‌های زیر می‌شوند:

  • رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های گردشگری سلامت
  • نشست تجاری فعالان سلامت و گردشگری سلامت آذربایجان ، ترکیه ، اروپا و سایر کشورها

عنوان پنل ‌های تخصصی این کنگره که به حق بسیار کاربردی و موثر نیز هستند، در زیر آمده‌اند:

  • تجهیزات پزشکی
  •  اسپا و دهکده سلامت
  • گردشگری درمانی
  • طب سنتی

زمان و مکان این نمایشگاه:

ششمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی از تاریخ 6  لغایت 8 آذر 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما شهر تهران برگزار خواهد شد.
اگر امکان حضور در آن را ندارید، با دنبال کردن وبسایت ایروکسپو به‌عنوان مجری پخش آنلاین این کنگره، از لحظه لحظه اتفاقات آن مطلع شوید. تنها کافیست با ورود به بخش وبلاگ وبسایت ایروکسپو، از صفر تا صد ششمین گنگره سلامت کشورهای اسلامی دیدن و نهایت استفاده را ببرید.

همچنین جهت اخذ غرفه نمایشگاه آنلاین به وب سایت www.iroxpo.com مراجعه فرمائید.