Instant Fair
Instant Fair

Instant Fair مفهومی پایدار در دنیای نمایشگاهی

همه آن چه که باید راجب Instant Fair بدانید

Instant Fair مفهومی پایدار در دنیای نمایشگاهی

صنعت نمایشگاهی از معدود مواردی است که هر ماه دستخوش تغییرات و پیشرفت می‌شود. یکی از مهمترین و درآمدزا ترین خدمات نمایشگاهی، غرفه‌سازی و طراحی می‌باشد؛ خدمتی که نه تنها با فعالان حوزه طراحی دکوراسیون بلکه با اولین حلقه‌های صنعت از جمله چوبسازان و آهن فروشان نیز در ارتباط است اما آیا غرفه سازی و تجمل‌گرایی در آن تاثیراتی سویی دارد یا خیر؟ آیا صنعت غرفه‌سازی باید دستخوش تغییرات شود؟

یکی از تازه‌ترین مفاهیم غرفه سازی نمایشگاهی Instant Fair نام دارد، مفهومی که قرار است از مارس 2022 توسط شرکت نمایشگاهی آلمانی hannovermesse (هانوفر) برای اولین بار در مقیاس بزرگ انجام گیرد.
ایده اصلی Instant Fair اولین بار توسط شرکت نمایشگاهی هانوفر آلمان ارائه شد، شرکتی که در صنعت MICE، تجربیات طولانی و موفقی دارد، این شرکت که سازمان‌دهنده نمایشگاه‌های بین‌المللی است بیشتر 70 رویداد موفق را در کارنامه خود دارد.

سال‌ها تجربه در برنامه‌ریزی، طراحی، ساخت و بهره‌برداری، صاحبان این شرکت را بر آن داشت تا از محصول هیجان انگیز خود رونمایی کنند، محصولی که در راستای حفاظت از محیط زیست تولید شده و منعکس کننده بالاترین استانداردهای جهانی متناسب با نیازهای شخصی مشتری نیز است.

پروژه Instant Fair درصدد است تا با نصب غرفه‌های دائمی خود در خانوار آلمان مفهوم جدیدی از ارائه غرفه با حداکثر 3000 متر مربع زمین را رونمایی کند.این غرفه‌های نمایشگاهی که تعداد آنان به 130 عدد می‌رسد دارای سیستم مونتاژ و بسیار مجهز خواهند بود که علاوه بر هزینه مقرون به صرفه، موجبات پایداری در صنعت غرفه‌سازی خواهند شد.

در ادامه، ایروکسپو شما را بیش از پیش با مفهوم این نوع غرفه‌سازی آشنا می‌سازد.

مزایای حضور در نمایشگاه از طریق Instant Fair

تمامی غرفه‌داران نمایشگاهی به‌دنبال معرفی و ارائه خدمات خود در محیطی مجهز و بسیار مدرن هستند. پروژه Instant Fair  این امکان را برای تمامی فعالان و بالاخص شرکت‌های کوچک و متوسط و استارتاپی فراهم می‌کند تا با حداقل زمان، هزینه و انرژی، غرفه شکیل و مدرن خود را تحویل گرفته و از آن استفاده کنند.

سیستم کاملاً یکپارچه این ابر غرفه سبب می‌شود تا برگزارکنندگان بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و تغییر  منابع غیرضروری در ساختار، بر محتوا و طراحی غرفه خود بپردازند.

پس اگر به دنبال اتلاف وقت و هزینه غرفه سازی برند خود در نمایشگاه نیستید، پلتفرم رویداد پایدار Instant Fair با هزینه کم، فضای زیادی را جهت طراحی فردی به شما ارائه خواهد کرد تا بجای درگیری با مسائل ساختاری، غرفه، به مفاهیم پیاده‌سازی ایده‌های جدید خود بپردازید.

از نکات جالب توجه دیگر این پروژه، امکان پیاده‌سازی آن در مناطق کنفرانسی، مکان‌های روباز و نمایشگاه‌های دیگر است که ترکیبی منحصر به فرد از پایداری در مدیریت و احترام به طبیعت به شمار می‌رود.
جالب است بدانید که سیستم beMatrix فعال در این پروژه سبب شده تا استفاده از اسیدهای آلاینده در قالب‌های آلومینیومی به حداقل رسیده و مصرف مواد مضر مانند رنگ و چسب تا حد زیادی کاهش یابد.

از نکات قابل توجه پروژهInstant Fair، قابل بازیافت بودن 100 درصدی آنان پس از پایان نمایشگاه است. پس محیطی را در نظر بگیرید که پلتفرم آن بدون مواد مضر ساخته شده باشد و پس از طراحی و اجرای نمایشگاه موردنظر، برای یکسال به قوت خود باقی بماند و در مرحله آخر نیز تمامی مواد سازنده آن قابل بازیافت باشد.

پس اگر دارای طرح‌های منحصر بفرد طراحی غرفه هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایده‌های طراحی و مشتریان خود را به این پلتفرم آورده و این مکان را به محل داد و ستد خود تبدیل کنید.