نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی
نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی

فناوری‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی را قبل از دیگران ببینید!

نمایشگاه چاپ و بسته بندی

نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرصت مناسبی برای تعامل با صنایع، اتحادیه‌ها و اصناف به‌شمار می‌روند، اگر اهل نمایشگاه و کسب درآمد در آن‌ها هستید، با مدیران اتحادیه‌ها و اصناف و نیز برترین فعالان هر حوزه جلسات تجاری B2B داشته باشید.

یکی از نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی که هر ساله در تهران برگزار می‌شود، نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی است، نمایشگاهی که 28امین دوره آن در 9 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با دارا بودن نشست‌های تخصصی خود، سعی در معرفی جدیدترین فناوری‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی دارد. با ایروکسپو همراه شوید تا شرکت‌های فعال در این نمایشگاه و بزرگترین نقش آفرینان در صنعت چاپ و بسته‌بندی را بررسی کنید.

در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی چه می‌گذرد؟

کارتن، مقوا و کاغذ؛ سه متریال پرکاربردی هستند که روزانه حجم کثیری از محصولات زنجیره چاپ و بسته‌بندی را به‌خود اختصاص می‌دهند. جالب است بدانید که در سال 1397، بیش از نیمی از کارتن‌های تولیدی ایران به کشورهای همسایه و حتی اروپا صادر شدند که طبق گزارش ایران اکونومیست، حجم صادرات این محصول بیش از 500 هزار تن بوده است. اما آیا آینده صنعت چاپ و بسته‌بندی دستخوش تغییر خواهد شد؟ آیا سرمایه‌گذاران این حوزه باید میزان تولیدات خود را به‌دلیل موارد زیست محیطی کاهش دهند؟
جواب این سوالات را در 28امین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی خواهید یافت.

همانطور که می‌دانید، صنعت چاپ و بسته‌بندی در سه سال گذشته دستخوش تغییرات و معضلات فراوانی بوده که امید می‌رود تا با برگزاری این نمایشگاه و برگزاری جلسات با مدیران اتحادیه‌ها و اصناف، این مشکلات حل و یا تعیین تکلیف شوند.

در 27امین دوره نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی که در سال 99 برگزار شد، بیش از 190 شرکت فعال در زمینه‌های مختلف چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته حضور داشتند که از بزرگترین فعالان اقتصادی این صنعت می‌توان به پتروپلیمر رنگین‌کمان، آرا پوش گستر، کارتن میهن، هلدینگ صنعتی فیدار، آدرین پلاست پارسیس وتک نوین اشاره کرد.

نمایشگاه آنلاین ایروکسپو نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی ۱۴۰۰ را برگزار می کند.

یکی دیگر از مزایای حضور در این نمایشگاه، آشنایی با بزرگترین فعالان اقتصادی صنعت چاپ و بسته بندی در مقیاس جهانی نیز است.

بدون شک حرکت جهان به سمت دیجیتالی شدن و استقبال از روزنامه‌ و کتب آنلاین و دیجیتالی، تاثیر به سزایی در آینده صنعت چاپ خواهد داشت که ایران نیز از این قائله مستثنا نبوده و نخواهد بود. حضور در نشست‌های تخصصی نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی این امکان را فراهم خواهد کرد تا تمامی فعالان این حوزه با فناوری‌های جدید و نوین این صنعت آشنا شوند و بیش از پیش برنامه‌ریزی موثری در راستای دیجیتال شدن انجام دهند.


دیجیتالی شدن پدیده‌ای است که بدون شک در آینده‌ای نزدیک منجر به کاهش تقاضای تولیدات کاغذی و چاپی خواهد شد اما دانستن این امر که شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی با ایده‌های نوین خود می‌توانند آینده تبلیغات و خدمت‌رسانی این فضا را نیز در بر بگیرند، فرصتی جذاب و بی‌انتهاست.

همچنین فعالان صنایع وابسته چاپ و بسته‌بندی با حضور در نشست‌های تخصصی این نمایشگاه، امکان فروش و عرضه تولیدات نوین خود را خواهند داشت.
28امین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی از تاریخ 9 الی 12 مهرماه 1400 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در پایان، ایجاد پروفایل در وبسایت ایروکسپو چه کمکی به حضور موثر شما در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی می‌کند؟
ایروکسپو به‌عنوان سامانه برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای آنلاین با در اختیار قرار دادن یک پروفایل به هر شرکت، به تبلیغات و برنامه‌ریزی موثر در نمایشگاه کمک خواهد کرد.
هر شرکت با مدیریت صفحه کاربری خود در ایروکسپو، کاتالوگ، عکس، تیزر تبلیغاتی و اطلاعات تماسی خود را قرار می‌دهد تا توسط فعالان تجاری داخلی و بین‌المللی دیده شود. پس با عضویت در ایروسکپو، هیچ نمایشگاهی را از دست ندهید.