اکسپو2020
expo2020 dubai

اکسپو 2020 دبی

دور دنیا در 182 روز!
دور دنیا در 182 روز!

دور دنیا در 182 روز!

اکسپو 2020 دبی ، رویدادی که از آن به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی جهان یاد میشود. ایروکسپو به عنوان تنها کارگزار رسمی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در ایران قصد دارد تا در این مقاله به معرفی و اعلام شرایط حضور شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه بپردازد، پس با ما همراه باشید تا از تمامی اطلاعات موردنیاز در خصوص حضور مجازی در اکسپو دبی مطلع شوید.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی؛ محلی برای پیوند ذهنها و خلق آینده

موفقیت و نقش این شهر در توسعه و رونق منطقه بر کسی پوشیده نیست، حال تصور کنید که این شهر قصد برگزاری بزرگترین رویداد اقتصادی در دنیا را دارد؛ رویدادی که فرصتی مناسب را برای صنایع کوچک و متوسط و شرکت های دانش بنیان فراهم خواهد کرد تا از طریق نشست های تجاری و برگزاری نمایشگاه آنلاین و یا حضوری به رونق کسب وکار خود بیاندیشند.

اکسپو2020 که قرار است هر 5 سال یک بار به مدت 6 ماه در کشورهای مختلف برگزار میشود از تاریخ 9 مهرماه 1400 لغایت 11 فروردین 1401 در شهر دبی اولین دوره خود را در معرض دید فعالان تجاری از 190 کشور دنیا قرار دهد، فرصتی که با توجه به همسایگی این کشور برای ایرانیان از اهمیت بالایی برخودار است.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی به مکانی برای ارائه خدمات و محصولات تبدیل خواهد شد، مکانی که برای شرکتهای در حال رشد جهت برقراری تماس تجاری و تخصیص جلسات B2B فرصت بینظیری است.

مزایای حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی برای شرکتهای ایرانی

حضور در نمایشگاه و معرفی از طریق تعاملات تجاری همواره به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای برندسازی به شمار میرود. نمایشگاه مجازی یکی از بهترین فرصتها برای صرفه جویی در هزینه و دریافت بازخورد سریع خواهد بود، پس اگر اهل بازاریابی آنلاین هدفمند و برگزاری جلسات تخصصی هستید این B2B بود، اکسپو ۲۰۲۰ دبی بهترین فرصت برای حضور شماست.

این نمایشگاه علاوه بر تخصیص غرفه های فیزیکی به شرکت های بزرگ و به نام سرتاسر دنیا، به شرکتهای دانش بنیان و صنایع کوچک و متوسط این امکان را میدهد تا با بهره گیری از امکانات غرفه مجازی، روابط بین الملل خود را گسترش دهند.

تصور کنید که برند شما در غرفه مجازی با هزینه حداقلی در معرض دید هزاران فعالان تجاری و اقتصادی در عرصه بین المللی قرار گیرد، کمترین مزایای این حضور، حذف هزینه های سرسام آور حضور فیزیکی در نمایشگاه و گسترش تعاملات تجاری است. این فرصت نه تنها به سود شرکتهای در حال رشد بلکه به سود صنعت نمایشگاهی ایران است.

ایروکسپو به عنوان ابزار هوشمند ارائه راهکارهای جامع به ذینفعان صنعت نمایشگاهی کشور، امکان حضور در غرفه آنلاین نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی را برای تمامی شرکتهای داخلی فراهم خواهد کرد، جهت اطلاع از قیمت و نحوه ثبت نام با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۱ تماس حاصل فرمایید.