پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی
پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی

تجربه حضور آنلاین در کنگره سلامت کشورهای اسلامی

تجربه حضور آنلاین در کنگره سلامت کشورهای اسلامی

تجربه حضور آنلاین در کنگره سلامت کشورهای اسلامی

پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نیاز به این حوزه گردشگری بیش از پیش احساس می‌شود. تجربه چهار دوره پیشین این کنگره، اجراکنندگان آن را بر آن داشته است تا این دوره را تخصصی‌تر برگزار کنند، دوره‌ای که با رهایی دنیا از ویروس کرونا و پایان آن همراه خواهد بود.


با توجه به حساسیت‌های موجود در خصوص برگزاری حضوری رویدادها، آیا تنها راه حضور در این کنگره، حضور فیزیکی است؟ امکان حضور مجازی در این کنگره فراهم شده است؟ و یا اینکه به مانند سنوات قبل، کلیه شرکت‌کنندگان در راستای هم‌افزایی باید در این کنگره حضور به هم رسانند؟

پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی در دو بخش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد. سعی شده است تا در این نمایشگاه، تعاملات و همکاری گسترده‌ای بین فعالان تجاری حوزه سلامت کشور و سایر کشورها برقرار شود.


ایروکسپو؛ مجری برگزاری پخش آنلاین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی ، قصد دارد تا با استفاده موثر از پتانسیل‌های فضای مجازی، کمک شایانی به بهتر برگزار شدن این رویداد مهم دنیای گردشگری سلامت کرده و شرکت‌کنندگان بیشماری را از طریق اینترنت به این رویداد متصل نماید.

پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی
پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی


از کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی چه می‌دانید؟


پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی با کسب تجارت سال‌های گذشته قصد دارد تا در رویداد پیش رو با ایجاد تعاملات موثر و کاملا اجرایی خود، همکاری موثری را با تمام فعالان بخش خصوصی و تشکل‌های فعال در حوزه سلامت کشور داشته باشد.


جالب است بدانید که پنحمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی با مشارکت بیش از 200 فعال داخلی در بخش خصوصی گردشگری سلاکت، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، هتل‌ها و همچنین خوش فکران صنعت استارتاپی کشور برگزار می‌شود.


سعی و تلاش مجریان این کنگره در این دوره، دعوت از تمامی کشورهایی تاثیرگذار در شکوفایی صنعت گردشگری سلامت و ایجاد بستر مناسب جهت همفکری و تعاملات تجاری است. خوشبختانه تا این لحظه استقابل خوبی از این کنگره توسط مهمانان خارجی شده است.


مهمانان مختلفی از کشورهای آذربایجان، افغانستان، ارمنستان، امارات، ازبکستان، ترکیه، تاجیکستان، ترکمنستان، سوریه، عمان، عراق، قطر، قرقیزستان، قزاقستان، مالزی، مجارستان، هند، صربستان، اوکراین و… در این کنگره وجود دارند که همین امر، اهمیت این کنگره را بیش از پیش نشان می‌دهد.


ایران با توجه به توسعه زیرساخت‌ها و نیروی آموزش دیده خود به محل تلاقی و نقطه عطف گردشگری سلامت دنیای اسلام مبدل شده است، توسعه‌ای که با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، دور از ذهن نیز نبوده است.

برگزاری نشست‌های تجاری و تخصصی متنوع و امکان انتقال تجارت بین‌المللی در پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، آموزش‌های مطلوبی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد داد.


ایروکسپو با پخش زنده این کنگره از وبسایت خود، امکان حضور برای علاقه‌مندان را فراهم کرده است. این پوشش نمایشگاهی که برای اولین بار در این مقیاس صورت می‌گیرد، با توجه به وجود شرایط خاص همه‌گیری کرونا و نیز لزوم ایجاد بستر مجازی، صورت خواهد گرفت. امید می‌رود که با مشارکت بالای عمومی و نقش‌آفرینی تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی، توسعه روابط مالی و اقتصادی حوزه سلامت ایران با سایر کشورهای اسلامی، سرعت بیشتری گیرد.

این گنگره از چند بخش تشکیل شده است؟


 پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی از بخش‌های جذاب و متنوع فراوانی تشکیل شده است.
بخش‌های اجرایی این کنگره به طور کلی به رویدادهای جانبی و نشست‌های تجاری، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی تقسیم شده‌اند.


رویدادهای جانبی و نشست‌های تجاری کنگره سلامت کشورهای اسلامی خود شامل قسمت‌های زیر می‌شوند:

  • رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های گردشگری سلامت
  • نشست تجاری فعالان سلامت و گردشگری سلامت آذربایجان ، ترکیه ، اروپا و سایر کشورها

عنوان پنل‌های تخصصی این کنگره که به حق بسیار کاربردی و موثر نیز هستند، در زیر آمده‌اند:

  • پنل تخصصی گردشگری درمانی
  • پنل تخصصی گردشگری ورزشی
  • پنل تخصصی گردشگری طبیعی، تندرستی و غذا
  • پنل تخصصی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  • پنل تخصصی تغذیه و غذای سالم

پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ آبان ۱۴۰۰در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما شهر تهران برگزار خواهد شد.


اگر امکان حضور در آن را ندارید، با دنبال کردن وبسایت ایروکسپو به‌عنوان مجری پخش آنلاین این کنگره، از لحظه لحظه اتفاقات آن مطلع شوید. تنها کافیست با ورود به بخش وبلاگ وبسایت ایروکسپو، از صفر تا صد پنجمین گنگره سلامت کشورهای اسلامی دیدن و نهایت استفاده را ببرید.